به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

پخش کننده روغن روانکاری بی رنگ

روغن‌های روانکاری یکی از پر کاربردی‌ترین مواد در صنایع گوناگون هستند که کاربردهای فراوانی داشته و به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند.

یکی از انواع پر مصرف آن روغن روانکاری بی رنگ است که در صنایع گوناگون کاربرد دارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات تکمیلی به شما عزیزان ارائه کنیم؛

a7c2d350bc5b9d7dcc27b597ed20a572 - پخش کننده روغن روانکاری بی رنگ

انواع روغن روانکاری بی رنگ

30e58f6923048f6a3c2d5df45aa16ebf - پخش کننده روغن روانکاری بی رنگ روغن‌های روانکاری به منظور تسهیل کار تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در واقع دستگاه‌ها برای اینکه طول عمر بیشتری داشته باشند و همچنین کارایی بالایی از خود نشان دهند، نیاز به روانکاری دارند که با انواع روغن‌ها این کار صورت می‌گیرد.

در ادامه به معرفی برخی از انواع روغن بی رنگ خواهیم پرداخت؛

  • روغن بی‌رنگ هیدرولیک؛ این نوع روغن از روغن‌های پایه که اصولا از نفت خام به دست می‌آیند، تهیه می‌شود. این نوع روغن بسیار پرکاربرد بوده و در همه دستگاه‌ها و صنایع قابل استفاده است و روانکاری انواع تجهیزات و دستگاه‌ها با این روغن سبب می‌شود که از ایجاد زنگ زدگی در آن‌ها جلوگیری کرده و در برابر شعله و آتش بسیار مقاوم است.
  • روغن روانکاری بی‌رنگ موتور: موتور خودرو‌ها و برخی تجهیزات صنعتی جهت کار کردن به روغن نیاز دارند که حتما بی‌رنگ باشد و در مخزن باعث ایجاد رسوب نشوند که بهترین روغن برای آن‌ها انواع بی‌رنگ روغن موتور است.
  • روغن بی‌رنگ گریس: گریس حالتی مابین جامد و مایع بوده و نوع خالص آن بی‌رنگ است. از آن در تجهیزاتی که دارای لولا هستند  و یا قطعاتی که روی هم می‌لغزند استفاده می‌شود. این نوع روغن سبب کاهش اصطکاک بین قطعات و همچنین جلوگیری از خوردگی آن‌ها می‌شود.
  • روغن بی‌رنگ حل شونده مایعات: این نوع روغن بیشتر در دستگاه‌هایی با ابعاد کوچک مثل مته کاربرد دارد. روانکاری با این نوع روغن سبب خنک شدن دستگاه شده و از ایجاد اصطکاک جلوگیری می‌کند. همچنین کار با دستگاه مورد نظر را آسان کرده و کارایی آن را افزایش می‌دهد.

شرکت تولید روغن روانکاری بی رنگ

6a7ef6046e9547bb7cc4dc5b38d4ce02 - پخش کننده روغن روانکاری بی رنگ این روزها با توجه به صنعتی شدن زندگی و به وجود آمدن انواع صنایع گوناگون از صنایع غذایی گرفته تا صنایع خودرو سازی، میزان استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی افزایش یافته و در پی آن مصرف روغن‌های روانکاری بی‌رنگ نیز بالا رفته است.

حتما باید نوع مرغوب آن تهیه شود تا به تجهیزات آسیبی وارد نشود و به این منظور باید از شرکت تولیدی معتبر اقدام به تهیه کرد.

متقاضیان می‌توانند جهت تهیه انواع روغن‌های بی‌رنگ به سایت اینترنتی معتبر شرکت تولید روغن بی‌رنگ صنعتی ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.