به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

قیمت خرید روغن روانکاری با کیفیت

روانکارها انواع مختلفی مانند روانکارهای خودرو و روانکارهای صنعتی داشته و به چهار حالت روانکارهای گازی مانند هلیوم، روانکار های مایع مانند روغن های سنتزی، روانکارهای جامد مانند گرافیت و گریس ها تقسیم می شوند. استفاده از روانکارها باعث کاهش اصطکاک سطوح متحرک و سهولت حرکات قطعات می‌شود و از سایش و زنگ زدگی قطعات نیز جلوگیری می کند. روغن های روانکاری از مهم ترین روانکارهای مایع محسوب شده و استفاده از روغن روانکاری با کیفیت بسیار رایج و پر مصرف می باشد.

6f41cab85f128229b701af99be327a99 - قیمت خرید روغن روانکاری با کیفیت

استانداردهای روغن روانکاری با کیفیت

ba13ceb329b9893d8a748d407d4d85c4 - قیمت خرید روغن روانکاری با کیفیت  روغن های روانکاری  طی عملیاتی شیمیایی از نفت خام حاصل می شوند. روانکارهای روغنی مانند روغن های معدنی و روغن های سنتزی از مشتقات نفت خام محسوب می شوند.

روغن های معدنی تفاوتی که با روغن های سنتزی دارند در این است که روغن های سنتزی در طی پروسه تولید نیاز به واکنش های شیمیایی کنترل شده بیشتری دارند.

در گذشته از روغن های طبیعی که از جانوران و گیاهان بدست می‌آمدند به عنوان روغن روانکار استفاده می شد. اما امروزه روغن های روان کار تولید شده از نفت خام متداول بوده و کاربرد دارند.

انواع استاندارد روغن روانکاری برای روغن های روانکاری صنعتی و موتوری تدوین شده است که به افزایش کارایی و بهبود عملکرد آنها منجر می شود.

استاندارد انستیتو نفت آمریکا API، استاندارد تولید کنندگان خودرو اروپا ACEA برای طبقه بندی روغن های موتوری، استاندارد ژاپن  JASO، استاندارد روسی GOST و اتحادیه سازندگان چرخ دنده آمریکا AGMA برای طبقه بندی روغن های صنعتی نمونه هایی از انواع استانداردهای روغن های روانکاری می باشند.

انجمن نفت آمریکا به منظور طبقه بندی روغن های موتوری و دنده خودرو از کدهایی شامل دو حرف استفاده می کند. در حرف اول وجود حرف C برای روغن های دیزلی و حرف S برای روغن های خودروهای بنزینی استفاده می شود.

حرف دوم نیز فناوری ساخت روغن را بیان می‌کند و از حرف A تا حرف N برای خودرو های بنزینی و برای خودروهای دیزلی تا حرف J روغن ارتقا یافته وجود دارد.

مثلاً کد SN استاندارد API برای خودرو بنزینی و کد CH برای خودروهای دیزلی استفاده می شود.

فروشنده روغن روانکاری با کیفیت در بازار

5e3329f0e84a5e5040722bbf55c74f3b - قیمت خرید روغن روانکاری با کیفیت انواع روغن باکیفیت روانکاری مانند روغن های دیزلی و صنعتی در بازار موجود بوده و قیمت آنها نیز بسته به سطح کیفیت روغن می‌تواند متغیر باشد.

روغن روانکاری با کیفیت گرانوی مناسب و ضریب اصطکاک پایین داشته و باعث روانکاری قطعات موتور می‌شود. همچنین روغن روانکاری با کیفیت دارای ترکیبات پلیمری مخصوص برای جلوگیری از زنگ زدگی و اکسیداسیون و سایش قطعات می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.