به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

فروش عمده روغن روانکاری چرخ خیاطی

روغن روانکاری چرخ خیاطی در واقع به منظور درست و راحت کار کردن چرخ به کار می رود. این عامل در چرخ های خیاطی یک امر مهم به شمار می رود. البته باید هنگام استفاده از روغن نکاتی را رعایت کرد اگر نه آسیب جدی به وسیله خیاطی وارد می کند. به عنوان مثال روغن هایی که در بازار عرضه می شوند با غلظت های متفاوتی تولید می شوند که باید با توجه به غلظتی که این روغن ها دارند آن ها را به کار برد که معمولا در اکثریت چرخ ها دو الی سه قطره بعد از اتمام خیاطی باید در قسمت مخصوص روغن ریخته شود.

59f39ccf04bf26d30ce87c471721d8bf - فروش عمده روغن روانکاری چرخ خیاطی

رنگ و غلظت روغن روانکاری چرخ خیاطی

647b0fc259ad437567e1825f54b55e57 - فروش عمده روغن روانکاری چرخ خیاطی روغن هایی که برای چرخ های خیاطی استفاده می شوند معمولا رنگ و غلظت های مختلفی را دارا می باشند. این روغن ها اکثرا دو ویژگی دارند که این موارد به عبارت اند از:

  1. روغن هایی که بی رنگ هستند یا رنگ زرد مایل به قهوه ای دارند با مقدار زیادی از مواد شیمیایی رقیق شده اند.
  2. روغن های سوخته ای که رنگ آن به سیاهی یا قهوه ای تیره می زند، تصفیه می شوند و با مقدار زیادی مواد رقیق کننده شیمیایی ترکیب می شوند.

که این موارد اگر در روغنی که تهیه می کنید مشاهده شود باید بگویم که جنس اصل و مرغوبی را انتخاب نکره اید و به مدور زمان عملکرد دستگاه خیاطی را خراب می کند.

البته باید این را هم بگویم که رنگ این ماده در کیفیت آن نقشی ندارد تنها غلظت آن اهمیت دارد به این صورت که اولا روغن نباید آن قدر رقیق باشد که مدام از داخل جا روغنی بچکد و دوم این که غلظت این روغن نباید به گونه ای باشد که به مرور زمان سفت شود چرا که این موضوع چرخ را از حرکت می اندازد. پس باید این گونه شرح داد که رنگ و غلظت روغن به خصوص غلظت متوسط آن باعث می شود که طول عمر چرخ خیاطی افزایش یابد.

شرکت تولید روغن روانکاری چرخ خیاطی

33aaf4d844c9006178a104928e6256b0 - فروش عمده روغن روانکاری چرخ خیاطی روغن های روانکاری چرخ های خیاطی که از گذشته تا به حال مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد در شرکت ها و کارخانجات متعددی در کشور تولید می شوند. این اماکن با استفاده از این ماده همیشه سعی بر این دارند تا کیفیت و مرغوبیت محصول خود را حفظ کنند که این امر باعث می شود تا فروش و عرضه این چنین موادی افزایش یابد و این موضوع از تولیدات آن ها حمایت بسیاری می کنند و موجب می شود تا چرخه تولیدات آن ها بالا رود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.