به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

فروشگاه فروش روغن روانکاری 20 لیتری

فروش روغن روانکاری 20 لیتری ضد خوردگی در فروشگاه انواع روغن های صنعتی در برند های متفاوت انجام می شود. روغن های روانکاری ضد خوردگی در صنعت دارای کاربرد های ویژه و مهم هستند و می توانند از نظر اقتصادی دارای اهمیت زیادی باشند.

8e376275e1439bb7bbb906ad68c88752 - فروشگاه فروش روغن روانکاری 20 لیتری

مقاومت روغن روانکاری در برابر زنگ زدن

1f3b6752b231a70f679fcdb50b2c9a12 - فروشگاه فروش روغن روانکاری 20 لیتری زنگ زدن و خوردگی فلزات در راستای انجام فرایند های اکسیداسیون قطعات می باشد که این عمل در گروه موارد مهم تخریب قطعات تولیدی می باشد.

خوردگی فلزات و قطعات در مراحل و فرایند های مختلف تولید موجب خسارت ‌های زیاد به تولیدکنندگان می ‌شود. در راستای این موضوع تمامی فعالان در این صنعت به دنبال استفاده از راهکار هایی برای رفع خوردگی این مواد هستند تا بتوانند از نظر اقتصادی جلوی خسارت های ناشی از این فرآیند را بگیرند.

امروزه در راستای رفع این مشکل روغن های روانکاری طراحی شده اند که می تواند در برابر زنگ زدن مقاومت بالایی داشته باشند. مقاومت روغن روانکاری در برابر زنگ زدن در راستای مواد اولیه  ای است که در تولید این محصولات به کار گرفته می شوند.

روغن های روانکاری مقاوم در برابر زنگ زدن معمولاً به صورت امولسیونی طراحی می‌شوند و این محصولات به صورت غوطه وری می توانند در سطح پوششی تجهیزات فلزی مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

از جمله مهمترین خاصیت این محصولات می توان به دافع آب بودن آنها اشاره کرد. این محصولات از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند و می‌توانند پایداری مناسب در معرض اسید و باز های مختلف داشته باشند.

ارائه روغن روانکاری 20 لیتری در بازار

7d93a07ebaaba8b12c4021a06796548a - فروشگاه فروش روغن روانکاری 20 لیتری ارائه روغن روانکاری در بازار در گالن های مختلف انجام می ‌پذیرد. به عنوان مثال این محصولات می توانند در گالن های 10 لیتری

و 20 لیتری طبق نیاز مشتری مورد استفاده قرار بگیرند.

روغن های روانکاری بر پایه مواد نفتی طراحی و تولید می‌شوند و در راستای این موضوع برای بسته بندی کردن آنها معمولاً از گالن های از جنس پلی اتیلن استفاده می شود که بتواند در مقابل این محصولات مقاومت و پایداری لازم را داشته باشند.

روغن های روانکاری در بسته بندی های مختلف در برند های متفاوت معرفی می‌شوند و برندهای تولید کننده این محصولات از مواد اولیه متفاوت برای طراحی این محصولات استفاده می نمایند. در راستای همین موضوع روغن ‌های روانکاری در بازار طبق مواد اولیه پایه خود و با قابلیت‌ های متفاوت معرفی می شوند که استفاده از آنها طبق نیاز مشتریان انجام می پذیرد. همچنین تفاوت مواد اولیه پایه ای این محصولات باعث می‌شود که کاربرد های نیز آنها در صنایع مختلف گسترده باشد. استفاده از روغن های روانکاری در صنایع تولیدی از نظر اقتصادی حائز اهمیت است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.