به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

عرضه روغن روانکاری آسانسور با کیفیت

برای نگهداری بهتر از آسانسورها، توصیه می گردد تا آن را بطور منظم روغن کاری نماییم. ولی آیا می دانید که روغن روانکاری آسانسور چند نوع است؟ عرضه محصول با کیفیت، با چه مشخصاتی انجام می شود؟ پاسخ این سوالات را در مطلب پیش رو ارائه کرده ایم و به توضیح کاربردهای این روغن پرداخته ایم. 44c586e2100f0c7d05db9f078c105442 - عرضه روغن روانکاری آسانسور با کیفیت

روغن روانکاری آسانسور چه کاربردی دارد؟

b78a040564584de5b77f951501b67ef7 - عرضه روغن روانکاری آسانسور با کیفیت در آسانسورها قطعات مختلفی به کار گرفته می شوند که نیاز به روغن کاری دارند. برای نمونه، جهت بهبود عمل کرد این وسیله، ضرور است که ریل، سیم بکسل و موتور آن را مرتب روغن کاری کنید. روغن های مخصوصی برای هر کدام از این قطعات وجود دارد. اما روغن روانکاری آسانسور چه کاربردی دارد؟ 

طبعاً موضوعات متفاوتی را می شود در این حوزه بیان داشت؛ ولی مهمترین علت های بکارگیری از این سیالات، عمر طولانی و روان شدن آسانسور می باشد. از سوی دیگر، باید بگوییم که چنین محصولات در دو نوع مینرال و سنتتیک ساخته می شوند که گزینه دوم، از کیفیت بهتری برخوردار است. 

یک روغن خوب، مشخصات متفاوتی دارد که در پایین توضیحات بیشتری ارائه می گردد: 

  • به هیچ عنوان قلیایی و اسیدی نباشد. 
  • چسبندگی و غلظت بالایی داشته باشد. 
  • سیال، به آسانی وارد منفذهای مختلف شود. 
  • مدت ماندگاری آن بالا باشد و زود بخار نگردد. 
  • از زنگ زدگی قطعات، جلوگیری نماید. 

بر اساس نوع کاربرد این روغن ها، در کل باید مشخصات بالا را داشته باشند تا به کارکرد آسانسور کمک کنند. 

شرکت فروش روغن روانکاری آسانسور

f5e35397db5a700a64de6eff117dd206 - عرضه روغن روانکاری آسانسور با کیفیت روغن هایی که مخصوص آسانسور به کار گرفته می شوند، از سوی برندهای مختلفی تولید می گردند. شرکت فروش روغن روانکاری این وسیله کاربردی، محصول خود را در ماکر های گوناگونی ارائه می دهد. باید گفت، کیفیت این محصولات هم می تواند با همدیگر تفاوت هایی داشته باشند. 

همانگونه که اشاره کردیم، این روغن ها بر پایه مواد نفتی و آلی ساخته می شوند و به این ترتیب، شاهد متفاوت بودن آنان از نظر کارکرد و کیفیت هستیم. بهتر است که جهت خرید بهترین محصول، حتماً به مرجع معتبر سر بزنید. 

در کنار این، اگر می خواهید چنین سیالاتی را به صورت عمده ای بخرید، به ویژگی های آن و این که کدام مارک فروش بالایی دارند، توجه کنید. روی هم رفته، اینچنین محصولاتی در بسته بندی های کوچک و بزرگ ارائه می شوند. 

ما به عنوان یک شرکت بزرگ در عرصه فروش عمده روغن روانکاری مخصوص آسانسور، بهترین ها را در دسترس مشتریان خود قرار می دهیم. برای سفارش محصول همین اکنون می توانید با شماره های زیر تماس بگیرد. 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.