به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

صادرات انواع روغن روانکاری بشکه ای

روغن روانکاری بشکه ای در حال حاضر در شرکت های مختلفی تولید شده و روانه بازار می گردد. به طور کلی باید بدانید این نوع روغن دارای انواع مختلفی بوده که مهمترین دلیل استفاده از تمام آن ها، ایجاد اصطکاک بین دو قطعه می باشد. جهت آشنایی بیشتر با این روغن ها ادامه مطلب را مطالعه کنید.

41a67ece587e98da537410c9c47ca18f - صادرات انواع روغن روانکاری بشکه ای

مواد تشکیل دهنده روغن روانکاری بشکه ای

114dee4c70dc304a00ec8f5e52583eea - صادرات انواع روغن روانکاری بشکه ای به طور کلی باید بدانید روغن های صنعتی جزو آن دسته از محصولاتی هستند که با استفاده از کاربرد ها و مصارف مختلفی که دارند، مواد تشکیل دهنده خاصی نیز برای تولید آن استفاده می‌ شود .
در این بین روانکارها که از دسته  پرفروش این محصولات به شمار می روند، نوعی روغن است که از اصطکاک و سایش دو قطعه متحرک یا ثابت که بر روی یکدیگر قرار دارند جلوگیری می کند.

توجه داشته باشید که مهمترین مواد تشکیل دهنده روغن روانکاری، روغن پایه و مواد افزودنی می باشد؛ در واقع روغن پایه دارای یک ماده نفتی بوده که به سه روش متفاوت تهیه می شود و مواد افزودنی نیز شامل موادی هستند که به روغن پایه اضافه شده که این مواد بسته به نوع روغن و کاربرد آن، خواص شیمیایی و فیزیکی متفاوتی دارد.

حال باید بدانید مهمترین ویژگی هایی که از روغن های روان کار انتظار می رود، خاصیت پاک کنندگی مناسب بوده به طوری که بعد از کار مداوم در حرارت زیاد نباید مواد لجنی و رطوبت در لابلای قطعات به وجود آورد.
همچنین این روغن با ایجاد یک لایه نازک بر روی سطوح متحرک که با یکدیگر در تماس هستند، باید از فرسودگی و سایش آنها جلوگیری نماید.

علاوه بر این از دیگر  ویژگی های این نوع روغن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ضریب اصطکاک بسیار کم و گرانور مناسب
  • مقاوم در برابر حرارت و اکسیده نشدن
  • دارای شاخص گرانروی بالا
  • عدم ایجاد کف در حین عملیات
  • جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی قطعات
  • سازگاری کامل با قطعات لاستیکی و پلاستیکی

شرکت تامین روغن روانکاری بشکه ای

edf246d705033909c2ae5b415f17de66 - صادرات انواع روغن روانکاری بشکه ای موارد استفاده بسیار زیاد از روغن های روانکاری موجب شده در حال حاضر شرکت تامین روغن در شهر های مختلف کشور راه اندازی شده و این محصول با برند های مختلفی روانه بازار کنند.

حال خریدارانی که قصد تهیه عمده این روغن‌ ها را دارند می‌ توانند به صورت بشکه ای آن را خریداری کرده که در این صورت طبیعتا تخفیف های ویژه ای برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.
توجه داشته باشید ویژگی های روغن های روانکاری هر شرکت با یکدیگر تفاوت هایی داشته که طبیعتاً این امر می‌ تواند در قیمت خرید و فروش آن تاثیر گذار باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.