به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

کارخانه روغن چرخ خیاطی مهر

ما جز یکی از بهترین کارخانه روغن چرخ خیاطی مهر در کشور هستیم که این محصول را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب در سراسر کشور به‌ صورت اینترنتی عرضه می‌نماییم. عرضه مستقیم و بدون واسطه روغن چرخ خیاطی کاچیران باعث شده‌ است.

نقش واسطه حذف گردیده و در نتیجه قیمت این محصول کاهش پیدا کند. بنابراین شما می‌توانید برای خرید عمده روغن چرخ خیاطی روان با قیمتی ارزان‌ تر از قیمت سایر بازاردهای مشابه سفارش خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

fb1fc64c0161bea39cf5cd5607f90a0c - کارخانه روغن چرخ خیاطی مهر

آشنایی با چگونگی تولید روغن چرخ خیاطی

edf10c83c9b5e699145568527a00c19a - کارخانه روغن چرخ خیاطی مهر در این بخش از مطالب می خواهیم با چگونگی تولید روغن چرخ‌ خیاطی بیشتر آشنا شویم. روغن چرخ‌ خیاطی در واقع همان روغن های صنعتی می باشند که مواد اولیه آن‌ها روغن پایه به‌ همراه سایر مواد افزودنی می‌باشد که به روش‌ های مختلفی تهیه می‌شود. در اولین روش مواد نفتی را برش داده و روغن صنعتی و یا همان روغن چرخ‌ خیاطی تولید می‌شود.

در روش‌دهای دیگر روغن‌ هایی را که قبلاً مورد استفاده قرار گرفته‌ شده‌اند را تصفیه کرده و دوباره از آن‌ها استفاده می‌نمایند. روش‌دهای دیگری نیز هست که روغن چرخ‌ خیاطی را به‌ صورت مصنوعی تولید می‌کنند. در حال حاضر می‌توان گفت که برای تهیه روغن‌ های پایه از برش مواد نفتی استفاده می‌گردد.

برای تولید روغن چرخ‌خیاطی مراحل مختلفی طی می‌شود در اولین مرحله نفت خام را تقطیر می‌نمایند که این کار نیز در دو مرحله صورت می‌گیرد.

تقطیر نفت خام در جو و تقطیر نفت خام در خلأ، که ماده‌ ای مناسب و با دمای اشتعال تولید شود. در مرحله بعد حلال پروپان را به نفت خام که مورد تقطیر شده تزریق می‌نمایند تا باقی‌ مانده‌ی مواد تقطیر استخراج گردد.

در مرحله سوم نیز نوبت به مرحله موم گیری می‌رسد، که در این روش با استفاده از روش‌ های شیمیایی مواد و ناخالصی های نامرغوب را از روغن جدا می‌کنند.

در مراحل چهارم نیز پارافین های سنگین را که به‌ صورت مایع می‌باشند با روش‌ هایی مانند فیلتراسیون و انحلال جدا می‌نمایند.

در آخرین مرحله نیز به روغن پایه مواد افزودنی مناسبی را اضافه می‌کنند تا روغن صنعتی با کارکرد و خواص متفاوتی متناسب با نیاز مشتریان از جمله روغن چرخ‌ خیاطی تولید گردد.

شرکت پخش روغن چرخ خیاطی مهر

a930d7cd871a7b4159746e688ca7b7fd - کارخانه روغن چرخ خیاطی مهر کارخانه روغن چرخ خیاطی ما یکی از بزرگ‌ ترین شرکت‌ های پخش روغن چرخ‌ خیاطی مهر در کشور می‌باشد. ما روغن چرخ‌ خیاطی را از بهترین مواد اولیه و روغن‌ های پایه تولید نموده و سپس با قیمتی مناسب و رقابتی در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهیم. علاوه‌ بر فروش روغن چرخ‌ خیاطی روان در بازارهای داخلی توانسته‌ایم به صادرات این محصول در خارج از کشور نیز بپردازیم.

برای خرید عمده روغن چرخ‌ خیاطی کاچیران می‌توانید به سایت اینترنتی مجموعه ما مراجعه کنید. سایت اینترنتی ما راهی بسیار آسان برای ارتباط مستقیم با خریداران در سراسر کشور می‌باشد.

در صورتی‌ که تمایل به خرید عمده این محصول را دارید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌های لازم با واحد فروش و پشتیبانی مجموعه‌ معتبر و با سابقه ما در تماس باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.