به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

نمایندگی فروش روغن روانکاری درجه یک

نمایندگی فروش روغن روانکاری درجه یک این محصول را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای عرضه می کند قیمت عرضه شده به نرخ عمده فروشی و مستقیم از خود شرکت تولید کننده می باشد و هزینه‌های واسطه‌ ای که موجب افزایش بی‌رویه قیمت این روغن‌ها می شود را شامل نمی شود.

3077c66d6cda74d950cd71ab002961d4 - نمایندگی فروش روغن روانکاری درجه یک

ساختار روغن روانکاری چگونه است؟

69f109e3d713dfef6a7e992a000632f2 - نمایندگی فروش روغن روانکاری درجه یک ساختار روغن روانکاری به دو نوع مواد نفتی و مواد طبیعی ناشی از حیوانات و گیاهان تقسیم می شود در زیر به بررسی هر کدام می پردازیم:

روغن های روانکاری نفتی در دو نوع روغن معدنی و روغن سنتزی تولید می‌شود ساختار هر دو نوع روغن از نفت خام می باشد روغن روانکاری سنتزی از آنجایی که شامل واکنش‌های بیوشیمیایی بسیار پیچیده و خاصی می‌باشد از کارایی بهتری برخوردار است این روغن ها در طبیعت یافت نمی‌شوند و کاملا به صورت مصنوعی و طی یک سری واکنش های شیمیایی از نفت خود تولید می شود ولی روانکارهای معدنی دارای پردازش های کمتری می باشد و از این رو در طبیعت می توان آن را یافت.

یک نوع دیگر از روغن های روانکاری وجود دارد که به آن روغن روانکاری طبیعی می گویند، ساختار این نوع روغن از ماهی‌ها، حیوانات و گیاهان گرفته شده است و از این رو نسبت به سایر روغن ها این مزیت را دارد که قابل تجزیه در محیط زیست می باشد و همچنین منابع آن غیر قابل تمام شدن هستند در حالی که روغن های قبلی این خاصیت را ندارند ولی به جای آن قیمت ارزان تری دارند و روش تولید آن ساده تر است و از این رو دارای گستردگی و فراوانی بیشتری هستند.

عرضه کننده روغن روانکاری درجه یک

1f55861b3a733957b8f17d84a5d4ac46 - نمایندگی فروش روغن روانکاری درجه یک عرضه کننده روغن روانکاری درجه یک این محصول از نوع بهترین کیفیت عرضه می‌کند، این عرضه کننده ها قیمتی که برای روغن های روانکاری در نظر می‌گیرند قیمت عمده‌فروشی می باشد تفاوتی که این قیمت با قیمت خرده فروشی دارد در بحث واسطه ها می باشد.

روغن درجه یک هزینه های جانبی زیادی را از جمله هزینه نگهداری، هزینه حمل و نقل های واسطه‌ای به مراکز مختلف و هزینه هایی از این قبیل را شامل می‌شود که تمام این هزینه‌ها در یک خرید خرده فروشی لحاظ می‌شود ولی عرضه کننده های مرکز فروش ما این قیمت‌ها را لحاظ نمی کنند و صرفاً قیمت کارخانه‌ای و شرکت تولید کننده را برای آن در نظر گرفته اند.

همچنین ارزش این محصول بسیار بالاتر از قیمت آن می باشد و اگر شما بخواهید مطابق با ارزش آن قیمتی را پرداخت کنید باید متحمل هزینه‌های بیشتری می شدید. از طرف دیگر تخفیفات ویژه در فروش ویژه آن اعمال می‌شود و شما برای بهره‌مندی از این تخفیفات باید از طریق همین سایت با ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.