به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

قیمت فروش روغن روانکاری خانگی

قیمت فروش روغن روانکاری خانگی طبق کیفیت و نوع بسته بندی این محصول مشخص می‌شود. روغن روانکاری خانگی بیشتر برای روغن کاری انواع تجهیزات و وسیله های فلزی استفاده می شود. معمولا از روغن روانکاری خانگی برای روان سازی چرخ های خیاطی استفاده می شود.

6f75f7a76d8978b3454066144464ecdd - قیمت فروش روغن روانکاری خانگی

کیفیت انواع روغن روانکاری خانگی چگونه باید باشد؟

98e4e49f2c412111c3c936e2b0e1edd9 - قیمت فروش روغن روانکاری خانگی

کیفیت انواع روغن روانکاری خانگی چگونه باید باشد؟ روغن روانکاری خانگی یک محصول تولید شده طبق تکنولوژی ها و فرمولاسیون های مختلف است و از آنجایی که این محصول برای روغن کاری و روانکاری قطعات و فلزات خانگی و کوچک استفاده می‌شود باید دارای فرمولاسیون تولیدی متفاوت باشد.

به عبارت دیگر از مهم‌ترین ویژگی های روغن روانکاری خانگی با کیفیت می توان به این موضوع اشاره کرد که این محصول باید غیر سمی و غیر سرطان زا بودن باشد چون در زمان استفاده ارتباط مستقیمی با پوست انسان ها دارد و باید به صورت غیر حساسیت زا و غیر سرطان ‌زا تولید شده باشد تا ایجاد بیماری نکند.

از دیگر ویژگی های انواع روغن روانکاری خانگی با کیفیت بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حتی الامکان باید  باید بی رنگ باشد تا در زمان استفاده لکه ای  از خود بر جای نگذارد.
  • دارای مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون باشد.
  • غیر سمی بودن و بی اثر بودن از لحاظ واکنش پذیری شیمیایی
  • دارای ویسکوزیته پایین به منظور عملکرد مناسب
  • دارای خاصیت غیر یونی برای سهولت تمیز کاری
  • دارای قابلیت روانکاری خوب و مناسب تمام تجهیزات و قطعات
  • دارای شاخص ویسکوزیته مناسب به منظور استفاده در رنج وسیعی از دما ها

ارائه کنند روغن روانکاری خانگی

d33684d27f0864953b67db43bc787e2c - قیمت فروش روغن روانکاری خانگی ارائه روغن خانگی در بسته بندی های کوچک تر نسبت به روغن های صنعتی انجام می پذیرد. ارائه کننده انواع روغن روانکاری خانگی این محصول را معمولاً در بسته های یک لیتری و ۲ لیتری به مشتریان معرفی می نماید.

ناگفته نماند که روغن ‌های روانکاری خانگی به کمک برند های متعدد تولید می‌شوند و در راستای این موضوع این محصولات در برند های متفاوت و در قیمت های مختلف در بازار موجود هستند که قیمت آنها توسط برند های تولید کننده و بر اساس فرمولاسیون ها و مواد اولیه  ای که در تولید آنها به کار گرفته شده است، مشخص می گردد.

البته میزان خرید و نحوه خرید انواع روغن روانکاری خانگی روی تعیین قیمت آن تاثیر دارد. به عنوان مثال شما می توانید خرید عمده این محصولات را با قیمت های پایین تر نسبت به خرید های جزئی تر انجام دهید. هم چنین با روش های اینترنتی محصولی با قیمت مناسب تر به شما معرفی می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.