به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

فروشنده روغن روانکاری بدون رنگ با کیفیت

روغن روانکاری بدون رنگ به روغن هایی گفته می شود که از اصطکاک بین قطعات مختلف یک دستگاه جلوگیری کرده و سبب روان شدن حرکت و جابه جایی آسان قطعات در ارتباط با یکدیگر می شوند. این روغن ها انواع مختلفی دارند که دسته بندی آنها بر اساس مواد تشکیل دهنده آنها می باشد.

b35a4b8ea72fbc90aeee5b500978adfa - فروشنده روغن روانکاری بدون رنگ با کیفیت

مصرف کننده روغن روانکاری بدون رنگ

1f3b6752b231a70f679fcdb50b2c9a12 - فروشنده روغن روانکاری بدون رنگ با کیفیتمنظور از روغن روانکاری بدون رنگ روغنی است که شفاف بوده و فاقد هر گونه رنگی است. به همین دلیل به آن روغن بدون رنگ گفته می شود.

روغن های روانکاری در بسیاری از صنایع و دستگاه ها و تجهیزات مختلف به کار برده می شوند و به همین سبب هر بخش و دستگاه صنعتی را می توان مصرف کننده آن دانست.

وجود این روغن ها و استفاده از آنها امری ضروری است و عموما برای روان شدن حرکت بین قطعات یک دستگاه و افزایش طول عمر مفید آن و همچنین جلوگیری از زنگ زدن و خوردگی به کار می روند.

  • روغن های روانکاری که در هر صنعت به کار گرفته می شوند مختص همان صنعت و دستگاه بوده و به همین دلیل در صنایع مختلف امکان استفاده از روغن هایی با خواص متفاوت وجود دارد. برخی از این روغن ها عبارتند از:
  • روغن های مصنوعی که حاوی عناصر شیمیایی بوده و حاوی چربی و مواد حلال می باشند و محافظت کننده دستگاه از خوردگی و اکسیداسیون می باشند.
  • روغن های معدنی یا نفتی که از فرآورده های مربوط به صنعت پتروشیمی بوده و از مشتقات نفتی به شمار می آیند.
  • روغن های نیمه مصنوعی که حاوی هر دو ترکیبات روغن طبیعی و مصنوعی می باشند.

هر وسیله و قطعه برای ادامه حیات خود نیاز به استفاده از چنین موادی دارد و به همین دلیل وجود آنها برای بازدهی موثر دستگاه الزامی است.

تولیدکننده انواع روغن روانکاری بدون رنگ

ee685d42d006c27e0ce86afc22a952e9 - فروشنده روغن روانکاری بدون رنگ با کیفیتدسته ای از روغن هایی که جهت روانکاری به کار می روند از فرآورده های نفتی تولید می شوند و به همین دلیل تولید کننده این روغن ها با استفاده از مواد مورد نیاز و همچنین نوع روغن مورد تقاضا به تولید آن می پردازند.

تولید روغن روانکاری نیز مانند هر ماده صنعتی دیگر مستلزم استفاده از استاندارد های خاص تعیین شده از سوی سازمان های مربوطه می باشد.

از این رو روغن هایی که توسط این تولید کننده تهیه می شود با به کارگیری استاندارد های لازم تولید شده و فرایند آنها طی تولید کاملا کنترل قرار می گیرد.

این مواد صنعتی پس از تولید توسط بخش آزمایشگاه مورد آزمایش و کنترل کیفی قرار گرفته و به همین دلیل پس از اخذ تاییدیه های لازم آماده عرضه به مشتریان می شوند.

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.