به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

عرضه روغن روانکاری گالن کوچک درر بازار

روغن روانکاری گالن کوچک به صورت عمده نیز در بازار موجود است. این محصولات در دو نوع صنعتی و نیمه صنعتی موجود هستند. نوع صنعتی آن در روغن کاری توربین ها، صنایع نساجی، ژنراتور و غیره کاربرد داشته و نیمه صنعتی آن در چرخ خیاطی های خانگی و موارد دیگر کاربرد دارد. عرضه عمده و جزئی این روغن در همین مرکز انجام می شود

6b41c1dee701c218caebd6c6d1bd6e10 - عرضه روغن روانکاری گالن کوچک درر بازار

انواع روغن روانکاری گالن کوچک

1a3fb6597ebea01e0266e8f20c234da5 - عرضه روغن روانکاری گالن کوچک درر بازار انواع روغن روانکاری در گالن های کوچک و بزرگ در بازار و این مراکز موجود هستند که به صورت 4 ، 5 ، و 6 لیتری تولید می شوند.

روانکار های صنعتی از مشتقات پتروشیمی بوده که دارای گستردگی زیادی هستند.  این محصولات در حالات گاز، مایع، نیمه جامد و جامد وجود دارند.

از روانکار های نیمه جامد، می توان به گریس اشاره کرد که در انواع مختلف وجود داشته و کاربرد های زیادی دارد.

در کل روانکاری برای کم کردن اصطکاک بین دو قطعه است که این عمل باعث افزایش طول عمر آن قطعه ها می شود. به کار بردن روانکار استاندارد و مناسب، طول عمر وسایل و قطعات مورد نظر را افزایش می دهد پس باید نوع مرغوب آن را خریداری کنیم.

گاهی روانکار ها از روغن های سوخته درست می شود که اگر نسبت به آن آگاهی نداشته باشیم باعث کاهش عمر دستگاه ما می شود.

تولیدکننده روغن روانکاری گالن کوچک

0d6913bd4319294229d7b58ded467cc4 - عرضه روغن روانکاری گالن کوچک درر بازار در طول تاریخ و از گذشته های دور، بشر با استفاده از روانکارهای ابتدایی، سعی در پیشبرد کارهای خود داشته که از جمله این روان کننده های اولیه می توان به صابون، روغن های گیاهی و غیره اشاره کرد. پس از آن و با پیشرفتی هر چند اندک، روغن های حیوانی مورد استفاده قرار گرفتند. با ورود بشر به انقلاب صنعتی، کاربرد این محصولات بیشتر شد که متعاقب آن منجر به تولید روغن های صنعتی گردید. با استفاده از این محصولات، زمینه ی پیشرفت بشر بیشتر از گذشته مهیا شد. این پیشرفت منجر به تولید انواع روانکارها گردید.

با صادرات روغن های روانکاری به خارج، می توان ارز آوری مناسبی را عاید کشور کرد.

درون این محصولات باید ماده تمیز کننده باشد تا مانع ایجاد رسوبات در بین قطعات گردد. از دیگر روانکارهای صنعتی می توان به روغن موتور، ترمز و …اشاره کرد.

تولیدکننده روغن های روانکار، شرکت های زیادی هستند که در این زمینه رقابت می کنند. اگر روانکار مورد استفاده ما مناسب باشد، می تواند در هزینه های ما صرفه جویی قابل توجهی کند.

روغن های مورد استفاده در خودرو هایی مانند موتور سیکلت، جت اسکی، لنج، قایق موتوری، تراکتور و لوکوموتیو با یکدیگر فرق دارند.

از دیگر مواد شیمیایی که در ماشین آلات کاربرد دارند، می توان به شیشه شور، ضد یخ و … اشاره کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.