به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

شرکت فروش روغن روانکاری زاگرس

شرکت فروش روغن روانکاری زاگرس، محصولات خود را در بسته بندی های متفاوت به مشتریان معرفی می کند. روغن های روانکاری دارای نمونه های مختلفی هستند که می توانند نقش کلیدی در عملکرد دستگاه های صنعتی و افزایش طول عمر آن ها داشته باشند. روغن های روانکاری معمولا در نمونه روغن های معدنی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند.

4665d180cb28d5660b71fdbab245b66a - شرکت فروش روغن روانکاری زاگرس

ویژگی های روغن روانکاری زاگرس

1507e3c119eba9e833895d643e987fef - شرکت فروش روغن روانکاری زاگرس

خوشبختانه امروزه در ایران در زمینه تولید انواع روغن های روانکاری برند های زیادی در حال فعالیت هستند که می توانند نمونه های مختلفی از این محصولات را به صورت برند سازی شده در اختیار مشتریان قرار دهند.

یکی از برندهای معروف و معتبر در زمینه تولید روغن روانکاری، شرکت زاگرس کمپرسور ایرانیان است که می‌ تواند روغن روانکاری را در نمونه های مختلف به مشتریان خود ارائه دهد.

روغن روانکاری زاگرس دارای ویژگی های منحصر به فردی است که  این ویژگی ها می تواند این محصولات را از دیگر روغن ها متمایز سازد.  مهمترین ویژگی های روغن که در زمینه تولیدات برند زاگرس مدنظر قرار می گیرد این است که روغن های تولید شده در این برند معمولاً بر پایه  مواد نفتی هستند و در گروه روغن‌ های سنتتیک دسته‌بندی می‌شوند. این روغن ها دارای شاخص گرانروی، مقاومت اکسیداسیون و تحمل دمایی بالاتر نسبت به دیگر روغن ها هستند.

برند زاگرس روغن های روانکاری را بسته بندی های مختلف به مشتریان خود معرفی می کند. همچنین روغن های روانکاری دارای نمونه های مختلفی می باشند که تمامی آنها توسط برند های شرکت زاگرس تولید و در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

قیمت روغن روانکاری زاگرس در بازار

9c02a357d2a672b9f79f0a2be8f521a5 - شرکت فروش روغن روانکاری زاگرس قیمت روغن روانکاری با برند شرکت زاگرس، طبق پارامتر های متفاوتی تعیین می شود. معمولاً روغن های روانکاری شرکت زاگرس در بسته بندی های متنوع به مشتریان معرفی می شوند که این بسته بندی متنوع می تواند روی قیمت فروش این محصولات تاثیر داشته باشد.

به عبارت دیگر می توان گفت روغن های روانکاری در بسته بندی های مختلف دارای قیمت های فروش متفاوتی می باشند. علاوه بر نوع بسته بندی، میزان بسته بندی می تواند روی تعیین قیمت این محصولات تاثیر زیادی داشته باشد.

از دیگر پارامتر هایی که می‌ توانند در زمینه تعیین قیمت انواع روغن روانکاری شرکت زاگرس تاثیر داشته باشند این است که این محصولات در درجه خلوص های متفاوتی تولید می شوند که هر کدام می‌ توانند برای روان سازی قطعات مختلف مورد استفاده قرار گیرند. اما به صورت کلی می توان گفت نقش کلیدی روغن های روانکاری در طول عمر دستگاه های صنعتی دیده می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.