به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

شرکت فروش روغن روانکاری برودر

انواع روانکاری را به 4 دسته تقسیم می کنند که هر کدام از آنها کاربرد هایی مشخص و متنوع دارند. 1.روانکار جامد:کاربرد این نوع روانکار وقتی است که استفاده از روغن یا گریس باعث آلودگی محیط می شود. 2.روانکار نیمه جامد:در 0 تا 100 انواع گریس ها کاربرد دارد. 3.روانکار گازی شکل:کاربرد این نوع روانکار مانند جامد و مایع نیست و استفاده از آن بسیار محدود است. 4روانکار مایع:جزء روغن های حیوانی و گیاهی و …. می باشد.

برای اطلاع از نحوه فروش روغن روانکاری برودر به سایت اینترنتی شرکت مراجعه کنید و با مشاوران متخصص در این زمینه صحبت کنید.

db373736dd7dd3cfb6887197ad0f840b - شرکت فروش روغن روانکاری برودر

نحوه استفاده از روغن روانکاری برودر

ee685d42d006c27e0ce86afc22a952e9 - شرکت فروش روغن روانکاری برودر به اصطلاح از روانکاری برای کاهش اصطکاک بین دو سطح که نسبت به هم دارای حرکت هستند و با قرار دادن روغن از تماس فلز با فلز جلوگیری می کند.

هنگامی که روان کننده مناسب را انتخاب کردیم نوع طراحی و انتخاب سیستم روانکاری بسیار اهمیت دارد.

در کل نحوه استفاده از روغن و روش های روانکاری به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  1. روش یکبار مصرف:نحوه کار این نوع روش تغذیه روغن از یک ظرف روغن مانند مثل:شیشه است و انتقال آن به محل روغن کاری توسط فیتیله،شیر سوزنی،نازل پاششی،ریسمان،پمپ پلانجر و لوله موئین می باشد.
  2. روش استفاده مجدد:در این نوع روش  روان کننده پس از استفاده در مخزنی جمع آوری می شود و مجددا جهت روانکاری در سیستم به گردش در می آید.
  3. سیستم های مرکزی روانکاری:استفاده کردن از این نوع سیستم برای تامین روغن یا گریس جهت قطعاتی که نیاز به روانکاری دارند روبه افزایش است.


شما می توانید جهت مشاوره و نحوه استفاده از روغن روانکاری با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا با اعتماد بر متخصصین با تجربه  شناخت کاملی از روانکارها را بدست آورید.

مراکز عرضه روغن روانکاری برودر

508478a7bb9240ace324bd7d22ed407c - شرکت فروش روغن روانکاری برودر از جمله مزایای استفاده از سیستم مرکزی روانکاری می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هزینه های نیروی انسانی کمی دارد.
  • از روغن حداکثر استفاده مفید و موثر را ایجاد می کند.
  • باعث بهبود کارکرد ماشین می شود.
  • روغن کاری کلی ماشین آلات را بهبود می بخشد.
  • ضایعات روغن را کاهش می دهد.
  • باعث تمیز شدن ماشین آلات کارخانه ها می شود.
  • زمان توقف ماشین آلات را جهت روغن کاری کاهش می دهد.
  • به خاطر اینکه از روغن استفاده موثر می شود هزینه خرید روغن را کم می کند.

شما مشتریان گرامی جهت اطلاع از مراکز عرضه روغن روانکاری برودر می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید و برای مشاوره خرید انواع روغن تخصصی و فوق تخصصی،اطلاع از آخرین قیمت روز روغن روانکاری در بازارهای جهانی و همچنین بهره مندی از تخفیفات ویژه ی ما با واحد فروش و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.