به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

شرکت تولید روغن روانکاری آسانسور

روغن روانکاری آسانسور همانطور که از اسمش پیداست برای روان شدن گیربکس آسانسور بکار می رود که نقش مهمی در کارکرد درست آن داشته و تعویض به موقع آن بر طول عمر آسانسور می افزاید. این روغن بسته به مدل آسانسور و گیربکس آن متفاوت است و تفاوت در مدل های آن نیز به دلیل تفاوت در مواد افزوده شده در روغن می باشد.

شرکت تولید این محصول نیز نمونه های متنوع و با کیفیت این روغن را تولید و روانه بازار می کند.

d92e74111dcf87151325e6f8d5ceaac4 - شرکت تولید روغن روانکاری آسانسور

عملکرد بهتر آسانسور با استفاده از روغن روانکاری

b54daebf5eb548b835ac3bf4c6f5edfd - شرکت تولید روغن روانکاری آسانسور اجرای روغن آسانسور در زمانی لازم است که دمای کارکرد موتور به ۸۵ درجه برسد و بسته به میزان کارکرد آسانسور زمان روغن کاری آن متفاوت می باشد و اکثرا بین دو تا سه سال باید این عمل انجام شود که این روغن باعث جلوگیری از اصطحکاک دنده ها می شود.

یکی از نشانه هایی که باید از آن فهمید آسانسور نیاز به روغن کاری دارد طلایی شدن رنگ رغن آن می باشد که اگر ذرات فلز پودر شده یا نشست در اتصالات گیربکس و واشرهای شافت در آن ناحیه مشاهده شد نیاز فوری به تعویض روغن دارد که نوع روغن نیز بسته به نوع موتور گیربکس و چرخ دنده انتخاب می شود.

علت روغن کاری چیست؟ علت روغن کاری و کاهش اصطحکاک و روانکاری، جلوگیری از زنگ زدگی، انتقال حرارت، ضربه گیری، پاک کنندگی و تعلیق ذرات حاصل از سایش، کاهش مصرف انرژی، ضربه گیری می باشد که در پلاک واقع در گیربکس نوع روغن، ظرفیت، میزان، غلظت و کیفیت روغنی که باید استفاده شود ذکر شده است.

فروشندگان روغن روانکاری آسانسور

8dfb0a6097cddb2ad08770f1a3510ef0 - شرکت تولید روغن روانکاری آسانسور فروشندگان روغن روانکاری آسانسور در کشور با آشنایی کاملی که با این محصول دارند به فروش بهترین نمونه های اصلی این روغن مشغول هستند و به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کنند. این روغن بسته به مدل هایی که دارد از مواد اولیه متفاوتی ساخته شده و دارای قیمت های متنوعی می باشد.

در بازار خرید و فروش این روغن زیاد بوده و مراکز مختلفی هستند که در کار عرضه عمده و خرده این روغن هستند و خریداران این روغن نیز بیشتر سرویس کارانی هستند که از این روغن خریداری و جهت تعمیرات آسانسورها از آن استفاده می کنند.

روغن کاری آسانسور کاری تخصصی است که بر عهده سرویسکاران بوده و آنها از نوع روغنی که باید استفاده شود اطلاعات کاملی دارند و انتخاب نادرست این روغن باعث ایجاد خسارت و خرابی در آسانسور خواهد شد. این روغن ها دارای دو نوع معدنی و مصنوعی هستند که معدنی از فرآودهای نفتی تولید شده و مصنوعی آن از فرایند پیچیده شیمیایی ساخته شده و دارای تحمل حرارتی بالا و طول عمر بیشتری است‌.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.