به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

تولیدکننده روغن روانکاری دستگاه صنعتی

روغن روانکاری دستگاه صنعتی در انواع مختلفی تولید می شوند. استفاده از این محصولات در ماشین ها و دستگاه های صنعتی رواج فراوانی داشته و لزوم استفاده از آنها سبب این امر شده است. تولیدکننده این محصول آن را با کیفیت بالا تولید کرده و روانه بازار می کند.

1f3b6752b231a70f679fcdb50b2c9a12 - تولیدکننده روغن روانکاری دستگاه صنعتی

خاصیت استفاده از روغن روانکاری در دستگاه صنعتی

ee685d42d006c27e0ce86afc22a952e9 - تولیدکننده روغن روانکاری دستگاه صنعتی روغن های روانکاری صنعتی انواع مختلفی دارند. این روغن ها اهداف خاصی تولید شده و به همین دلیل خاصیت هر کدام از آنها متفاوت از دیگر انواع آن می باشد. به عنوان مثالی برای این روغن ها می توان به مواردی همچون روغن چرخ دنده و روغن گیربکس اشاره کرد. روغن هیدرولیک، روغن ماشین کاری و روغن توربین از دیگر انواع این روغن می باشند.

در مجموع روغن های صنعتی به دو دسته کلی روغن های صنعتی بر پایه نفتی و روغن های صنعتی بر پایه گیاهی تقسیم می شوند. بر اساس این تفاوت به بررسی خاصیت این دو نوع روغن روانکاری در دستگاه های صنعتی می پردازیم.

روغن های صنعتی بر پایه نفتی از مقاومت خوبی در دمای بالا برخوردارند. این به این معناست که این نوع روغن در دمای بالا مقاومت خود را از دست نداده و ویسکوزیته و غلظت آن کاهش نمی یابد. دلیل این امر جدا شدن عناصر مضر از آن می باشد. این عناصر شامل مواردی همچون فسفر و گوگرد می باشند و عدم وجود آنها باعث بهبود خاصیتهای روغن می شود.

همین مسئله سبب می شود که این روغن ها بتوانند در دماهای بالا نیز وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

روغن های روانکاری دستگاه های صنعتی همچون دستگاه های تراش و فرز و سی ان سی از انواع خاصی از روغن های صنعتی می باشند. ویسکوزیته این روغن ها بین 5 تا 10 استوک می باشد. همچنین محدوده دمایی آنها بین 25- تا 50 درجه به خوبی کار می کنند.

لذا دیدیم که خاصیت روغن روانکاری بستگی به نوع آن دارد و در هنگام تهیه روغن برای هر دستگاه خاص با سرعت و میزان بار متفاوت باید از روغنی که برای آن مناسب است استفاده شود. این خاصیت ها سبب می شود که دستگاه های مختلف به خوبی عمل کرده و از قطعات مکانیکی آنها در طول کار محافظت شود.

این روغن ها باعث پایین آمدن نیروی اصطکاک بین قطعه ها شده و سبب می گردند تا دستگاه ها به خوبی و راحتی کارشان را انجام دهند. همچنین از رسوب ناخالصی ها در موتور دستگاه ها نیز پیشگیری می کنند.

نمایندگی فروش روغن روانکاری دستگاه صنعتی

a97f8c2412bb64342ae64ebb57bd3f38 - تولیدکننده روغن روانکاری دستگاه صنعتی روغن های روانکاری با کیفیت بسیار بالا و توسط تولیدکنندگان معتبر و برتر تولید می شوند. این محصولات در بسته بندی های در اندازه های مختلف به بازار عرضه می شوند.

روغن دستگاه صنعتی به عنوان یکی از انواع پر مصرف روغن ها خریداران فراوانی داشته و این مشتریان با روشهای مختلفی اقدام به خرید این محصولات می کنند. از جمله این روش ها می توان به خرید از مراکز فروش معتبر و مجاز و نمایندگی های تولیدکنندگان در سراسر کشور اشاره کرد.

البته انواع تولیدکنندگان مطرح و بزرگ و مراکز فروش با سابقه محصولات خود را در اینترنت و با قیمت مناسب نیز به فروش می رسانند. لذا با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی این مراکز و تولیدکننده ها می توانید از قیمت مناسب این محصولات بهره مند شوید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.