به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

تامین کننده روغن روانکاری خانگی در ایران

شرکت های تولید کننده روغن روانکاری خانگی در ایران توانسته اند با استفاده از تجارب و دانش فنی متخصصان ایرانی به گام های بزرگی در تولیدات این محصول برسند، و علاوه بر تولید روغن های صنعتی که بخش عمده ای از تولیدات این شرکت ها را شامل می شود، در تولید روغن هایی برای مصارف خانگی خودکفا شده اند، شاید تا به حال به این مشکل برخورد کرده باشید که برای تعمیر کولر، چرخ خیاطی و لوازم برقی نیاز به یک روغن برای روان کردن آن داشته اید.

2130f634246bce8539f38a0074d33ac4 - تامین کننده روغن روانکاری خانگی در ایران

روغن روانکاری خانگی برای چه مصارفی است؟

60d3875ab29e88b37af75cc85988d2b1 - تامین کننده روغن روانکاری خانگی در ایران روغن های روانکار انواع مختلفی دارد که بیشتر برای مصارف صنعتی و کارخانه های تولیدی به کار می رود، حتی گفته می شود که بدون این روغن چرخه اقتصادی و تولیدی یک کشور مختل می شود.

یکی از مدل های ان روغن خانگی آن است که کاربرد های متعددی در منازل هر یک از ما دارد، برای مثال وقتی با قفلی مواجه می شوید که در اثر گذشت زمان سفت شده‌ و یا چرخ خیاطی که در اثر کار زیاد، چرخ دنده های آن خشک شده، دستگیره دری که در اثر استفاده زیاد سفت شده، کولری طی زمان موتو آن خشک می شود در همه این موارد می توان با استفاده از روغن روانکار این وسایل را به کارکرد سابقشان برگرداند.

جالب است بدانید امروزه شرکت های زیادی جهت تولید روغن روانکاری خانگی فعالیت دارند و توانسته اند بخش زیادی از نیاز مشتریان خود را تامین کنند، محصولاتی که در شرکت های ایرانی تولید می شوند توانسته اند جایگاه خود را در بازار های جهانی پیدا کنند.

به صورت مختصر نیز می توان کاربرد های این روغن ها را نام برد:

  1. جلوگیری از زنگ زدگی فلزات
  2. پاک کنندگی سطوح و از بین بردن ذرات ناخالص
  3. انتقال قدرت و انرژی
  4. آب بندی سیستم

قیمت روغن روانکاری خانگی

c1384fd9ea86541d354508aa23f988df - تامین کننده روغن روانکاری خانگی در ایران جالب است بدانید روانکارها موادی مانند روغن و گریس هستند که برای کاهش اصطکاک سطوح متحرک روی یکدیگر، به کار می روند، این روغن با نام های دیگری مانند روغن هیدرولیک، روغن دنده، روغن خنک کننده، شناخته می شود.

قیمت روغن روانکاری با توجه به نوع و کاربردش متفاوت است، روغن های روانکاری که برای مصارف خانگی تولید می شوند از قیمت کمتری نسبت به نوع صنعتی آن که برای مصارف شرکت های صنعتی تولید می شود برخوردار است.

شرکت های تولیدی سعی کرده اند که برای اینکه مشتریان بتوانند توان خرید این روغن ها را داشته باشند، و همینطور بازار رقابتی را در دست بگیرند محصولات خود را با قیمت های پایین روانه بازار می کنند؛ روغن های روانکاری با توجه به کاربرد هایی که دارند توانسته اند بازار را به دست بگیرند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.