به قطب تولید روغن چرخ خیاطی خوش آمدید. (ایرانااُیل)

قم | کیلومتر 5 جاده قدیم قم تهران

iran,qom

کارخانه روغن چرخ خیاطی نیلوفر

ارائه کننده روغن روانکاری یک لیتری

روغن روانکاری یک لیتری ارائه شده در بازار کاربرد های مختلفی دارد. به طور کلی باید بدانید روغن روانکار ماده ای بوده که جهت کاهش اصطکاک بین دو سطح مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه بیشتر به ان خواهیم پرداخت.

a7a4560bef29ba2a5f65956cfdefd723 - ارائه کننده روغن روانکاری یک لیتری

کاربرد روغن روانکاری خانگی

647b0fc259ad437567e1825f54b55e57 - ارائه کننده روغن روانکاری یک لیتری به طور کلی باید توجه داشته باشید روانکار ها در دو دسته روانکار های خودرو و روانکار های صنعتی تقسیم شده که در این بین باید بدانید این روغن ها از لحاظ حالت نیز در دسته های روغن روان کننده گازی، مایع، گریس ها و جامد دسته بندی می شود.

حال یکی از انواع این روغن ها، روغن سیلیکون بوده که نوعی روغن معدنی به شمار رفته و از ترکیب مواد غیر نفتی سیلیسیم و اکسیژن در واکنش با آب ساخته.

مهمترین کاربرد روغن خانگی روانکار برای تسمه تردمیل می باشد؛ در خصوص مشخصات روغن روانکاری خانگی باید بدانید این محصول که مخصوص تسمه نقاله تردمیل است، از نظر ظاهری کاملا بیرنگ و بو بوده و غیر سمی و غیر اشتعال می باشد.
وزن مخصوص این روغن کمی سنگین تر از آب بوده و با این حال به راحتی در آب حل شده و خاصیت جذب رطوبت خوبی دارد. با وجود اینکه تسمه تردمیل بر روی تخته تردمیل ایجاد اصطکاک و حرارت زیاد کرده طبیعتا هر چند مدت یکبار نیاز به روانکاری داشته که در اینجا شما می توانید از روغن سیلیکون که خواص بی‌ نظیری داشته و بهترین گزینه برای این امر می باشد استفاده نمایید.

دقت داشته باشید که این روغن در مقابل خود سوزی مقاومت داشته و دارای خواص ضد قارچ است و تا سال ها فاسد نمی شود.
نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که بهترین زمان برای روغن کاری تسمه تردمیل هر ۲۰ الی ۳۰ ساعت بعد از استفاده از دستگاه است.

قیمت خرید روغن روانکاری یک لیتری

508478a7bb9240ace324bd7d22ed407c - ارائه کننده روغن روانکاری یک لیتری با وجود اینکه انواع روغن های روانکاری بسیار متفاوت بوده طبیعتاً قیمت فروش آن نیز تفاوت هایی با هم دارند.
همچنین توجه داشته باشید هنگامی که شما قصد خرید روغن روانکاری را دارید لازم است به کیفیت این محصول توجه داشته زیرا در حال حاضر افراد زیادی به عنوان تولید کننده این روغن ها فعالیت می کنند.

با وجود این طبیعتا کیفیت محصولات مختلف با یکدیگر متفاوت بوده که این امر می تواند در قیمت خرید روغن روانکاری تاثیر گذار باشد.
اما با تمام این موارد اگر شما قصد خرید بهترین نوع این روغن را داشته و بخواهید آن را به صورت مستقیم و عمده تهیه کنید تخفیف های خوبی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.
نکته دیگر که در هنگام خرید روغن روانکاری تردمیل باید مورد توجه قرار دهید این است که بهتر است از روغن های سیلیکون ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ گرید استفاده نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.